Bidikan dibalik LENSE

kamera adalah hidup,foto adalah pengisian

hari Kesedihan March 27, 2009

Filed under: Uncategorized — skatype @ 1:11 am

hatiku menangis dan jiwaku bersedih, batinku terluka ragaku berduka
buruk rupa sang langit muram; kutantang turunkan deras hujan

mengibas kulit-kulit mengoyak-ngoyak pakaian

dua sinar, dan satu kegelepan ;  menari-nari dan ia membujukku ;
aku terpikat lupa aku penat melekat

hilang sudah dan semua berlalu ;
aku jatuh di antara bukit-bukit terjal terganjal karang

juar jaur karu karuan; menapak jejak langit tak berbekas aku tak lekas
telah hilang sebuah cahaya

biar ia tenang dengan kedamaiannya aku senang

 

2 Responses to “hari Kesedihan”

  1. andaQ Says:

    cantek sey..
    jgn sedih2..
    gmbr da cantek.
    haha

  2. skatype Says:

    emm.
    inilah cerita kehidupn.
    kiter hnya insan biasa.
    mcam roda.
    kdg2 diatas.
    kdg2 dibwah.


Leave a Reply

